Reklamace

Reklamace a vrácení zboží

Záleží nám na tom, abyste byli spokojeni s našimi prémiovými datlemi. Pokud však nastane situace, kdy potřebujete produkt reklamovat nebo vrátit, připravili jsme pro vás jasné instrukce, jak postupovat.

Jak reklamovat zboží?

Pokud jste obdrželi poškozené nebo neodpovídající zboží, zašlete nám prosím žádost o reklamaci e-mailem na adresu sales@datlex.cz. Do zprávy prosím uveďte:

  • Vaše jméno, příjmení a kontaktní údaje
  • Číslo objednávky (naleznete v potvrzovacím e-mailu)
  • Popis vady produktu
  • Fotografii vady, pokud je to možné

Vaši žádost posoudíme do 3 pracovních dnů a navrhneme řešení situace (výměna produktu, vrácení peněz nebo jiná kompenzace).

Vrácení zboží bez udání důvodu

Pokud jste si nákup rozmysleli, můžete nám zakoupené datle vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky. Produkt musí být neotevřený, nepoškozený a v původním obalu.

Vrácení zboží můžete oznámit e-mailem na adresu sales@datlex.cz. Zboží následně zašlete na adresu:

Valentyn Khrystych
IČO: 19296584
Divišova 881/3
500 03 Hradec Králové
Česká republika

Peníze vám vrátíme nejpozději do 14 dnů od přijetí vráceného zboží na váš účet.

Důležité odkazy

Kontaktujte nás

Máte-li další otázky nebo potřebujete poradit, neváhejte nás kontaktovat:

E-mail: sales@datlex.cz